Воловецька районна державна адміністрація

Останні новини:

Агропромисловий комплекс

Відділ агропромислового розвитку Воловецької районної державної адміністрації

смт Воловець, вул. Пушкіна, 8 ( 4 поверх, кабінет № 44)

тел. 2-20-08, 2-21-74

e-mail:  volovets.apk@ukr.net 

БИРАК  Юрій Михайлович Начальник відділу
КЛЯВЕНШ Галина Василівна Головний  спеціаліст
Сектор бухгалтерського обліку та звітності
ПАНЬКУЛИЧ  Марія Василівна Головний  спеціаліст – головний бухгалтер

Основними завданнями відділу агропромислового комплексу райдержадміністрації є:

 участь у реалізації державної аграрної та соціальної політики на селі, проведення аналізу тенденцій і прогнозування процесу розвитку галузей агропромислового виробництва і сільських територій;
створення належних умов для організації виробництва і збуту сільськогосподарської продукції та продовольства, сприяння розвитку ринкової інфраструктури, а також проведення моніторингу агропродовольчого ринку;
участь в межах своїх повноважень у здійсненні заходів з питань збереження, відтворення та раціонального використання земельних, водних та інших ресурсів, охорони праці та техніки безпеки.

 Відділ агропромислового розвитку відповідно до покладених на нього завдань:

    1. аналізує стан розвитку галузей агропромислового виробництва та готує пропозиції до проектів програм економічного і соціального розвитку району;
    1. сприяє формуванню інфраструктури аграрного ринку та адаптації товаровиробників до умов конкурентного середовища, розвитку сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів, малих форм підприємництва у сільській місцевості, в тому числі фермерських і особистих селянських господарств;
    1. веде облік та звітує про використання коштів державного бюджету, що надходять до товаровиробників як учасників цільових програм державної підтримки сільського господарства;
    1. проводить заходи, спрямовані на залучення інвестицій, використання сучасних технічних та технологічних досягнень підприємствами аграрного сектору економіки;
    1. бере участь у вирішенні питань, пов’язаних з врегулюванням земельних і майнових відносин, збереженням меліоративних систем, подає пропозиції за результатами проведення моніторингу родючості грунтів та агрохімічної паспортизації земель сільськогосподарського призначення;
    1. надає консультаційну допомогу підприємствам, установам та організаціям аграрного сектору економіки з економічних і правових питань, ведення бухгалтерського обліку і фінансової звітності;
    1. забезпечує перехід підприємств агропромислового виробництва на стандарти якості і безпеки аграрної сировини і продовольства, сприяє вирощуванню екологічно безпечної сільськогосподарської продукції;
    1. сприяє забезпеченню сільськогосподарських товаровиробників сортовим насінням, посадковим матеріалом, племінною худобою, мінеральними добривами і засобами захисту рослин;
    1. сприяє освоєнню енергозберігаючих технологій та конкурентних систем ведення землеробства, тваринництва і кормовиробництва;
    1. бере участь у реалізації державної політики у сфері зайнятості, оплати праці, сприяє поліпшенню демографічної ситуації на селі;
    1. створює належні умови для формування і розвитку сільськогосподарської дорадчої служби, вносить пропозиції до проекту районного бюджету в частині фінансування соціально спрямованих дорадчих послуг;
    1. забезпечує в межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки та мобілізаційної готовності галузей агропромислового виробництва, цивільного захисту населення і сільських територій;
    1. забезпечує дотримання підприємствами, установами та організаціями галузей агропромислового виробництва вимог законодавства з охорони і безпеки праці, пожежної безпеки та безпеки дорожнього руху;
  1. виконує інші функції, що випливають з покладених на нього завдань.

До уваги фермерів!

Запрошуємо вас взяти участь у тренінгах з фінансів, що проводяться Проектом USAID «Підтримка аграрного і сільського розвитку» та спрямовані на полегшення доступу фермерів до кредитних ресурсів.

Участь у тренінгах – безкоштовна. Витрати на проїзд і проживання учасники покривають самостійно.

Про що говоримо:

  • види фінансових ресурсів для розвитку агробізнесу
  • вимоги до позичальників та документів для отримання фінансування
  • бізнес-плани та вимоги до їх оформлення
  • програми державної підтримки агросектору та доступ до пільгових кредитних ресурсів

В учасників тренінгів також буде можливість отримати консультаційну підтримку в оформленні бізнес-планів та підготовці документів для отримання кредитних коштів.

Розклад бізнес-тренінгів:

05.03.2019 – м. Миколаїв (запрошуються учасники з Миколаївської, Одеської, Кропивницької областей)

12.03.2019 – м. Київ (запрошуються учасники з Київської, Житомирської, Вінницької, Черкаської областей)

14.03.2019 – м. Львів (запрошуються учасники з Львівської, Волинської, Івано-Франківської, Закарпатської областей)

15.03.2019 – м. Тернопіль (запрошуються учасники з Тернопільської Рівненської, Чернівецької, Хмельницької областей)

21.03.2019 – м. Харків (запрошуються учасники з Харківської, Луганської, Донецької областей)

22.03.2019 – м. Запоріжжя (запрошуються учасники з Запорізької, Дніпропетровської, Херсонської областей)

28.03.2019 – м. Суми (запрошуються учасники з Сумської, Полтавської, Чернігівської областей)

УВАГА!!! Точне місце проведення бізнес-тренінгів буде повідомлено зареєстрованим учасникам заздалегідь.

Реєстрація

Бажаючих взяти участь, просимо реєструватися за посиланням https://trainings.agrianalytica.com/

Деталі можна дізнатися за тел.: 097-578-46-51, 044-225-85-30.


До уваги фермерських господарств!

Значні обсяги прямої державної підтримки передбачають збільшення  кількості отримувачів державної допомоги і вимагають суттєвого удосконалення механізмів адміністрування, контролю, моніторингу та аудиту програм державної підтримки.

З метою розв’язання зазначених проблем Міністерством аграрної політики та продовольства України розроблено законопроект «Про внесення змін до Закону України «Про державну підтримку сільського господарства України».

Проектом Закону визначаються основні засади створення та функціонування Державного виплатного агентства та Державного аграрного реєстру. Створення та функціонування яких забезпечить спрощення адміністрування програм підтримки, прозорість розподілу бюджетних коштів, контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів, публічних державних фінансів.

Виробник сільськогосподарської продукції (фізична особа-підприємець чи юридична особа) може пройти процедуру реєстрації в єдиному реєстрі шляхом створення особистого електронного кабінету та автоматично отримати інформацію про всі види державної допомоги, критерії участі в них, а також попередню інформацію про його відповідність тим чи іншим критеріям та можливість прийняти участь у тій чи іншій програмі підтримки шляхом подачі он-лайн заявки.

Реєстрація посилить комунікацію між виробниками та державою, підвищить довіру між ними, дозволить розробити ефективну фінансову підтримку.

Зареєструватися можна  за посиланням: https://farmercard.agrianalytica.com/register_reg

Інформацію щодо реєстрації можна отримати за телефонами Укрдержфонду: (044) 223-35-86, (044) 225-85-30, (066) 077-76-12, (097) 578-46-51.


До уваги фермерських господарств!

15 лютого 2019 року в м. Ужгороді відбудуться “Міжнародні контактні дні” (МКД) за тематикою: «Сільгосптехніка та обладнання, посівні матеріали, добрива та засоби захисту рослин; обладнання та технології для харчової промисловості; виготовлення продуктів харчування; упаковка та пакувальна техніка».
Згідно підписаних угод про співпрацю з регіональними ТПП Румунії, Словаччини, Угорщини, Польщі, Білорусі, Хорватії, Сербії на зустріч запрошуються представники ділових кіл вищезгаданих країн та суб’єкти підприємницької діяльності з усіх регіонів України.
На попередніх зустрічах були представлені бізнесові кола 11 країн в тому числі, Румунії, Словаччини, Угорщини, Польщі, Хорватії, Сербії, Австрії, Німеччини, Словенії, Франції, Італії, на яких підприємцями досягнуто домовленості про співпрацю, укладені контракти по реалізації та придбанню продукції, по налагодженню сумісного
виробництва.
Під час проведення заходу буде надана можливість проведення переговорів та встановлення прямих ділових контактів з українськими та іноземними підприємствами –виробниками продукції, а також можливість демонстрації продуктів та послуг на
виставкових стендах.

Зустріч проходитиме 15 лютого 2019 року у виставковому залі Закарпатської ТПП за адресою: м. Ужгород, вул. Грушевського, 62А.

Початок о 10 годині.
Контактні телефони: (0312) 66-94-62, 66-95-50 факс 66-94-74,
e-mail : exib@tpp.uzghgorod.ua


Прогноз фітосанітарного стану та рекомендації щодо захисту посівів сільськогосподарських культур в господарствах Закарпатської області у липні 2018 року

Рекомендації щодо ліквідації осередків карантинного бур’яну – Амброзії полинолистої та багаторічної рослини – борщівника Сосновського на території Закарпатської області

Особливості використання пестицидів на присадибних ділянках

Прогноз фітосанітарного стану та рекомендації щодо захисту посівів сільськогосподарських культур в господарствах Закарпатської області у червні 2018 року

Затверджені тарифи на роботи і послуги  ДП  “Агентство з ідентифікації і реєстрації тварин”

Перелік банків, які виявили бажання щодо підписання Меморандуму  станом на 16 квітня 2018 року

Постанова КМУ “Про внесення змін до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для підтримки галузі тваринництва”

Постанова КМУ “Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для підтримки галузі тваринництва”

Постанова КМУ “Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання фінансової підтримки розвитку фермерських господарств”

Розпорядження голови РДА “Про Програму розвитку та підтримки тваринництва, птахівництва і бджільництва в районі на 2016 – 2020  роки”

Розпорядження голови ОДА 30.11.2015  № 439  “Про Програму розвитку та підтримки тваринництва, птахівництва і бджільництва в області на 2016 – 2020  роки”

ОГОЛОШЕННЯ про проведення конкурсного відбору керівника державного підприємства – “Агроторгове підприємство радгосп-завод “Мукачівський”

ОГОЛОШЕННЯ про проведення конкурсного відбору керівника державного підприємства – «Кук»

ОГОЛОШЕННЯ про проведення конкурсного відбору керівника державного підприємства – «Великолазівський»

Порядок  використання коштів обласного бюджету виділених згідно „Програми розвитку та підтримки тваринництва,  птахівництва і бджільництва в області на 2010-2015 роки” у 2015 році для часткового відшкодування вартості виготовлення проектно-кошторисної документації для будівництва (реконструкції) забійно-санітарних пунктів (боєнь), м’ясопереробних заводів (цехів)  та вартості придбання відповідного  обладнання, у тому числі і на умовах фінансового лізингу (сплата першого внеску лізингового платежу)

Порядок використання коштів обласного бюджету виділених згідно „Програми розвитку та підтримки тваринництва,  птахівництва і бджільництва в області на 2010-2015 роки” у 2015 році для здійснення юридичним особам щорічних доплат  на здешевлення вартості утримання поголів’я  вівцематок і ярок старше  року, наявних на початок поточного року, при умові утримання не менше 100 голів таких маток і ярок та одержання приплоду у поточному році

Протокол конференції асоціації фермерів Воловецького району

Проект Закону України “Про обіг земель сільськогосподарського призначення”

Розпорядження голови районної державної адміністрації 16.08.2018 №203 “Про запровадження особливого карантинного режиму на території сіл Нижні Ворота та Верхні Ворота Воловецького району”


На Закарпатті є багато аграрних компаній та фермерів, проте часто їм раніше не вистачало майна для передачі в заставу для отримання необхідної суми фінансування. Саме з метою полегшити доступ аграріїв до фінансування і була розроблена нова програма кредитування Агро-бізнесу.

Регіональне відділення ОТП Банк в м.Ужгород, вул. Минайська 24, за сприяння департаменту агропромислового розвитку облдержадміністрації запускає нову кредиту програму щодо кредитування Агро-бізнесу.

Мова йде про готівковий кредит з максимальною сумою кредиту 500 000 гривень. Термін кредиту 5 років. Без застави та фінансової поруки та з можливістю дострокового погашення кредиту без комісії.

Також ОТП Банк здійснює фінансування сільськогосподарського бізнесу відповідно до кредитної програми «ОТП АГРО-Фабрика», яка розроблена Банком спільно з IFC (Міжнародна фінансова корпорація, член Світового банку) на базі успішного досвіду Бразилії.

Для попереднього розгляду можливості кредитування в рамках цієї програми просимо звертатися до відділення Банку або за наступними контактними номерами телефонів, а саме: 1.  095 681 82 75  2.  095 181 70 26  3. 095 922 79 42


27 березня 2018 року  відбувся особистий прийом громадян начальником  відділу агропромислового розвитку районної державної адміністрації.  Під час особистого прийому громадяни зверталися з  таких питань:  створення фермерського господарства,  використання коштів державної дотації та ін.


Аграрні розписки в Україні: нові можливості

В райдержадміністрації відбувся семінар-тренінг на тему „Аграрні розписки: нові можливості” за участі начальника відділу агропромислового розвитку РДА, потенційних агровиробників району, де пройшла презентація проекту IFC „Аграрні розписки в Україні”.

Розпочався захід із вступного слова начальника відділу агропромислового розвитку РДА Ю. М. Бирака, який представив присутнім координатора даного проекту в Закарпатській області Л. М. Шурковську. Гість детально ознайомила присутніх із основними цілями проекту та його очікуваними результатами. 

– В Україні проект упровадження аграрних розвиток реалізується, як новий перспективний інструмент залучення товарних та фінансових результатів в аграрну галузь, – наголосила Людмила Шурковська. – Аграрні розписки мають спрощену процедуру оформлення і націлені в першу чергу на покращення фінансування малих та середніх сільгоспвиробників, які не завжди мають достатньо заставного майна та можливостей для отримання банківських кредитів. Тому потрібно докласти максимум зусиль та створити сприятливі умови, щоб інструмент аграрних розписок ефективно запрацював у нашій області, у тому числі і у Воловецькому районі. А вже згідно з наявною практикою аграрна розписка швидша в оформленні (до двох тижнів порівняно із чотирма тижнями на банківський кредит). До того ж останній – фінансовий, тоді як аграрна розписка може бути товарною і передбачати фактично обмін певних ресурсів на вироблену продукцію.

Крім того представник обласного центру повідомила, що основними партнерами проекту є органи державної влади (Міністерство аграрної політики та продовольства України, Міністерство юстиції України), приватний сектор (постачальники матеріально-технічних ресурсів, банки, зернотрейдери), міжнародні організації. Також присутнім було роздано наглядні матеріали презентації про проект із координатами, як і де дізнатися про аграрні розписки.

На семінарі виступила головний спеціаліст державний фітосанітарний інспектор управління фітосанітарної безпеки Держпродспоживслужби М. Й. Гафинець, яка інформувала сільгоспвиробників щодо рішень Ради Євразійської економічної комісії № 159 „Про затвердження Єдиних правил і норм забезпечення карантину рослин на митній території Євразійського економічного союзу” та № 158 „Про затвердження єдиного переліку карантинних об’єктів Євразійського економічного союзу”, дотримання яких необхідне при здійсненні експорту об’єктів регулювання до країн Євразійського економічного союзу. 

Провідний спеціаліст відділу контролю за обігом засобів захисту рослин Л. В. Пукман ознайомила присутніх сільгоспвиробників, фермерів із порядком отримання допуску (посвідчення) на право роботи, пов’язаної з транспортуванням, зберіганням, застосуванням та торгівлею пестицидами й агрохімікатами.

З питань доступності й ви-гідності агрофінансування для сільгоспвиробників вичерпні відповіді отримали начальник Закарпатського відділення № 3 ПАТ VS Банку В. І. Дубович і керуюча ПАТ КБ „ПриватБанк” В. В. Кислякова.

Чи надають банки довгострокові кредити? На це запитання відповідь керівник проекту Л. М. Шурковська дала економісту Воловецького ТВ БВ АТ „Ощадбанк” М. В. Варзі. Загалом всі учасники семінару отримали вичерпні відповіді на поставлені ними запитання. 


8 лютого 2018 року  начальник відділу агропромислового розвитку Воловецької РДА Бирака Ю. М. провів нараду з секретарями селищних та сільських рад району щодо реалізації Концепції розвитку сільських територій  в районі.

Під час наради обговорено план заходів з реалізації Концепції, а також проблемні питання розвитку сільських території та шляхи їх вирішення.


12 січня 2018 року відбулася зустріч начальника відділу агропромислового розвитку Воловецької РДА Бирака Ю. М. з головами фермерських господарств, які спеціалізуються на вирощуванню плодово-ягідних насаджень(малина), а саме Щербеєм В.М. – головою ФГ ,,Закарпатагроферм’’ та Канайлом В.В. – головою ФГ,,Лукіч’’. Під час зустрічі  обговорено питання інвентаризації багаторічних насаджень та  надання державної підтримки агропромисловому комплексу. 


До відома власників тварин


sheepBARCROFT_468x347ДО  ВІДОМА ВЛАСНИКІВ   ОВЕЦЬ

Згідно  Програми  розвитку та підтримки тваринництва, птахівництва і бджільництва в області на 2016-2020 роки схваленої розпорядженням голови обласної державної адміністрації №439 від 30.11.2015 року та з метою розвитку і підтримки вівчарства у особистих селянських господарствах, фізичних осіб, зокрема передбачено:

 – для здійснення доплати особистим селянським господарствам, фізичним особам, що утримують від 1 до 10 голів вівцематок та ярок старших одного року, з розрахунку до 100 грн. за кожну наявну на початок поточного року вівцематку та ярку старше одного року;

 – для здійснення доплати особистим селянським господарствам, фізичним особам, що утримують вівцематок та ярок старших одного року, з розрахунку до 100 грн.за кожну прирощену (придбану) протягом попереднього року вівцематку та ярку старших одного року.

Відділ агропромислового розвитку райдержадміністрації на виконання даної програми пропонує провести ідентифікацію овець на які передбачено доплати особистим селянським господарствам, фізичним особам. Ідентифікацію  проводить Воловецька районна державна лікарня ветеринарної медицини (тел..2-27-79, 2-23-35).

Також доводимо до відома власників ВРХ, що згідно районної Програми розвитку та підтримки тваринництва, птахівництва і бджільництва на 2016-2020 роки схваленої розпорядженням голови Воловецької районної державної адміністрації №310 від 21.12.2015 року і затвердженої рішенням третьої сесії районної ради УІІ скликання №34 від23.12.2015 року передбачено та фактично виділено кошти з районного бюджету на здешевлення послуг з штучного осіменіння ВРХ на 2016 рік.

Вартість штучного осіменіння 1 голови ВРХ становить 100.00 грн.


Перейти до вмісту