Новини

Пенсійний фонд України модернізував веб-портал електронних послуг

З 1 листопада 2016 року запрацював оновлений веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Завдяки новим функціональним можливостям значно розширено дистанційний доступ громадян до послуг, що надаються Фондом.
Відтак, користувачі веб-ресурсу без черг і зайвих витрат часу можуть скористатись наступними електронними послугами:
– отримувати інформацію, накопичену в базах даних персоні-фікованого обліку;

– здійснювати контроль за даними, що вносяться до системи персоніфікованого обліку та впливають на пенсійні права (для працюючих);
– отримувати відомості з власної пенсійної справи (для пенсіоне-рів) щодо суми призначеної пенсії, з урахуванням усіх встановлених надбавок, виду пенсії, закінчення строку виплати пенсії тощо;

– подавати заяву – запит на попереднє замовлення паперових документів, а саме: виписки з системи персоніфікованого обліку, виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів), виписки про стан розрахунків з ПФУ (для страхувальників);

–  подавати скарги до органів Пенсійного фонду;

– подавати заяви про призначення пенсії до органів Пенсійного фонду;
– подавати заяви про перерахунок пенсії у зв’язку з набутим страховим стажем до органів Пенсійного фонду (для пенсіонерів);
– записатися на прийом до органу Пенсійного фонду з можливістю

вибору часу, зручного для відвідування Фонду.
Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з Фондом!
Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.

 Процедура реєстрації на веб-порталі максимально спрощена. Можлива он-лайн реєстрація за електронним цифровим підписом (ключем ЕЦП).