Пенсійний фонд запрошує скористатися веб-порталом електронних послуг. Електронний ресурс дає можливість усім зацікавленим громадянам у режимі онлайн вирішувати питання з мінімальною витратою часу контролювати дані, які впливають на розмір пенсії, та переглядати пенсійну справу.
Відтак, користувачі веб-ресурсу без черг і зайвих витрат часу можуть скористатись наступними електронними послугами:
– отримувати інформацію, накопичену в базах даних персоніфікованого обліку;
– здійснювати контроль за даними, що вносяться до системи персоніфікованого обліку та впливають на пенсійні права (для працюючих);
– отримувати відомості з власної пенсійної справи (для пенсіонерів) щодо суми призначеної пенсії, з урахуванням усіх встановлених надбавок, виду пенсії, закінчення строку виплати пенсії тощо;
– подавати заяву – запит на попереднє замовлення паперових документів, а саме: виписки з системи персоніфікованого обліку, виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів), виписки про стан розрахунків з ПФУ (для страхувальників);
– подавати скарги до органів Пенсійного фонду;
– подавати заяви про призначення пенсії до органів Пенсійного фонду;
– подавати заяви про перерахунок пенсії у зв’язку з набутим страховим стажем до органів Пенсійного фонду (для пенсіонерів);
– записатися на прийом до органу Пенсійного фонду з можливістю вибору часу, зручного для відвідування Фонду.
Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з Фондом!
Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.
Процедура реєстрації на веб-порталі максимально спрощена. Можлива он-лайн реєстрація за електронним цифровим підписом (ключем ЕЦП).
Інформація для бажаючих скористатись послугами веб- порталу – дивитись тут.
Більш детальну інформацію про можливості веб-порталу можна отримати на Інтернет-ресурсах Пенсійного фонду (веб-сайт: www.pfu.gov.ua; веб-портал: http://portal.pfu.gov.ua)
Міжгірське об’єднане управління
Пенсійного фонду України