Інформація

ПЕНСІЙНИЙ ФОНД ЗАПРОВАДИВ НОВИЙ СЕРВІС –  «ПРИЗНАЧ ПЕНСІЮ В «ОДИН ДОТИК»

З липня цього року Пенсійний фонд України запровадив нову модель звернення громадян за призначенням пенсії через веб-портал електронних послуг Фонду – в «один дотик». Це є першим етапом впровадження системи «Е-пенсія».

Для того, щоб призначити пенсію через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, особі необхідно:

– авторизуватись в особистому кабінеті на вебпорталі https://portal.pfu.gov.ua за допомогою електронного цифрового підпису;

– у розділі особистого кабінету «Заява на призначення пенсії» завантажити весь пакет необхідних для призначення пенсії документів у сканованому вигляді;

– підписати звернення електронним цифровим підписом та надіслати його до підсистеми «Звернення»;

– додавати документи (у разі потреби) можна протягом трьох місяців.

Користувачі вебпорталу отримуватимуть повідомлення про прийняття документів, хід їх опрацювання і про призначену пенсію на вебпортал в особистий кабінет, а також смс-повідомленням.

Новий сервіс призначення пенсії в «один дотик» – складова цілої системи надання послуг у сфері пенсійного забезпечення в електронній формі («Е-ПЕНСІЯ»), що реалізується Пенсійним фондом України. Ця система включає заходи з переведення в електронну форму надання послуг та організацію обміну даними з державними реєстрами для зменшення паперового документообігу при наданні послуг.

Наступний етап впровадження системи «Е-пенсія» – створення мобільного додатку, що дозволить отримувати доступ до ресурсів вебпорталу електронних послуг Фонду з мобільних пристроїв (смартфона, планшета).

Новий сервіс дозволяє особі призначити пенсію, не виходячи з дому, відвідавши  сервісний центр Пенсійного фонду тільки для отримання пенсійного посвідчення.

Упровадження системи «Е-пенсія» підвищує якість надання пенсійних послуг, значно спрощує взаємодію громадян з Пенсійним фондом України, зменшує витрати часу осіб, які звертаються за призначенням пенсії тощо.

 

Довідково: зареєструвавшись на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, пенсіонер, застрахована особа та страхувальник можуть отримати низку сервісів. Зокрема:

– налаштування послуги безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи);

– отримання довідок, достовірність яких підтверджується QR-кодом (про розмір сплачених внесків (форма ОК-5), витяг із реєстру застрахованих осіб, довідка про розмір пенсії);

– отримання застрахованими особами через особистий кабінет інформації про страховий стаж та щомісячні відрахування єдиного соціального внеску роботодавцем;

– через кабінет страхувальника можна отримати інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, в тому числі щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу, а також електронні «Довідки про трудовий та страховий стаж» працівників для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності.

Додаток

Воловецький відділ обслуговування

громадян (сервісний центр) управління

обслуговування громадян головного

управління Пенсійного фонду України

в Закарпатській області