Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 №1199 (набрання чинності 16.01.2019) внесено зміни до Порядку надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги) “пакунок малюка”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.06.2018 №512 (далі – Порядок), якими, зокрема, передбачено, що допомога “пакунок малюка” видається її отримувачам під час народження/виписки дитини у пологовому будинку (відділенні) або за місцем проживання/перебування новонародженої дитини не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня іі народження.
У разі народження дитини за межами України або вдома та відмови матері від подальшої госпіталізації допомога “пакунок малюка” видається місцевим структурним підрозділом з питань соціального захисту населення за місцем проживання/перебування новонародженої дитини на підставі особистої письмової заяви отримувача допомоги “пакунок малюка” та копії свідоцтва про народження дитини.
Якщо у матері новонародженої дитини відсутні документи, що посвідчують особу, пологовий будинок залучає фахівців із соціальної роботи для надання матері соціальних послуг з метою оформлення/відновлення таких документів. При цьому допомога “пакунок малюка” надається батьку або родичам такої дитини, а у разі їх відсутності – матері новонародженої дитини на підставі акта приймання-передачі.
Начальник відділу у справах
сім’ї та дітей УСЗН Т. Беца