Інформація

Протезування та ортезування громадян, які брали участь в антитерористичній операції

Постановою Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 року № 518 затверджено Порядок протезування та ортезування виробами підвищеної функціональності за новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, окремих категорій громадян, які брали участь в антитерористичній операції та забезпеченні її проведення і втратили функціональні можливості кінцівки або кінцівок.

Згідно з порядком медичні показання до протезування або ортезування виробами підвищеної функціональності за новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, визначаються згідно з функціональними можливостями особи, яка втратила функціональні можливості кінцівок, та на підставі переліку діагнозів відповідно до кваліфікаційних шифрів технічних та інших засобів реабілітації, що затверджуються Мінсоцполітики разом з Міністерством охорони здоров’я. Розгляд документів щодо протезування або ортезування виробами підвищеної функціональності за новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, особа, яка втратила функціональні можливості кінцівок, здійснюються експертною групою, утвореною при Фонді соціального захисту інвалідів.

Для розгляду питання щодо протезування або ортезування виробами підвищеної функціональності за технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, особа або її законний представник повинен подати особисто або надіслати поштою до Фонду документи, що зазначені у пункті 10 указаного Порядку.

Стосовно розгляду питання щодо протезування або ортезування виробами підвищеної функціональності за новітніми технологіями особа самостійно звертається до вітчизняного протезно-ортопедичного підприємства. Після звернення особи підприємство подає до Фонду документи, які зазначені у пункті 17 Порядку.

Перелік протезно-ортопедичних підприємств, що забезпечують такими виробами, розміщено на сайті Мінсоцполітики (https://www.msp.gov.ua/nev/10513.html).

Управління соціального

захисту населення РДА