Новини

Реєстрація бізнесу в он-лайн форматі

Міністерство юстиції запустило онлайн-сервіс державних послуг «Будинок юстиції», який дозволяє відкриття і закриття фізичних осіб-підприємців, внесення змін до відомостей про діючі ФОП, відкриття юридичних осіб і внесення відомостей про них до єдиного державного реєстру на сайті «Будинок юстиції» та виконавчому урядовому порталі.

Згідно Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 09.02.2016 року за №359/5 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 09.02.2016 року за №200/28330 ,- є деякі особливості проведення державної реєстрації за заявами в електронній формі.

Заява у електронній формі формується за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру на порталі електронних сервісів. Дана заява формується заявником у електронній формі з обов’язковим долученням до неї електронних копій оригіналів документів для державної реєстрації, виготовлених шляхом сканування, або оригіналів таких електронних документів, а також документів, що підтверджують сплату адміністративного збору, опису поданих заявником документів для державної реєстрації, сформованого за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру. Заява та документи для державної реєстрації в електронній формі подаються з обов’язковим накладенням заявником власного електронного цифрового підпису.

Виготовлення електронних копій оригіналів документів для державної реєстрації здійснюється з дотриманням таких вимог: формат зображення: чорно-біле; роздільна здатність: 150 х 150 точок на дюйм; глибина кольору: 4 біт; формат готового файла: компресований багатосторінковий TIFF. Документи для державної реєстрації, що містять більше однієї сторінки, скануються в один файл. Електронні копії оригіналів документів для державної реєстрації повинні бути придатні для сприйняття їх змісту.

Після формування заяви та долучення до неї документів для державної реєстрації в електронній формі такі заява та документи за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру блокуються для можливості редагування.

Суб’єкт державної реєстрації (державний реєстратор, нотаріус) в день формування заяви в електронній формі за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру реєструє таку заяву та після накладення власного електронного цифрового підпису надсилає примірник опису з кодом доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів заявникові на електронну адресу, зазначену ним у відповідній заяві.

Моментом прийняття заяви та документів вважається дата і час реєстрації заяви у Єдиному державному реєстрі. Реєстрація заяв та документів в електронній формі проводиться в порядку черговості їх надходження, у тому числі з урахуванням заяв, що подаються в паперовій формі.

Державний реєстратор за заявою в електронній формі проводить державну реєстрацію виключно на підставі електронних копій оригіналів документів для державної реєстрації, виготовлених шляхом сканування, або оригіналів таких електронних документів з накладеним заявником власним електронним цифровим підписом.

Заява та документи для державної реєстрації в електронній формі, документи та/або відомості, сформовані державним реєстратором за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру під час державної реєстрації, зберігаються в електронній формі у цьому реєстрі.

Держаний реєстратор сектору

ДР речових прав на нерухоме майно та

ДР ЮО та ФОП Воловецької районної

держадміністрації В.Беца