Воловецька районна державна адміністрація

Останні новини:

Управління соціального захисту населення

soc_zahystУправління соціального захисту населення районної державної адміністрації (далі – управління) утворюється головою районної державної адміністрації, входить до її складу і в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці забезпечує виконання покладених на цей підрозділ завдань.

Управління підпорядковане голові районної державної адміністрації, а також підзвітне і підконтрольне Департаменту соціального захисту населення обласної державної адміністрації.

Управління у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства соціальної політики (далі – Мінсоцполітики), розпорядженнями голови районної державної адміністрації, а також положенням про управління.

Основним завданням управління є забезпечення реалізації державної соціальної політики на відповідній території у сфері соціального захисту населення, що включає:

  1. Забезпечення реалізації державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати і належних умов праці, організацію ефективного співробітництва місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з профспілками та їх об’єднаннями, організаціями роботодавців та їх об’єднаннями.
  2. Забезпечення реалізації державної політики з питань соціального захисту населення, підтримки сім’ї, попередження насильства в сім’ї; забезпечення рівності прав чоловіків та жінок, протидії торгівлі людьми, виконання програм і здійснення заходів у цій сфері.
  3. Призначення та виплату соціальної допомоги, компенсацій та інших соціальних виплат, встановлених законодавством України, надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.
  4. Організацію соціального обслуговування населення, здійснення соціальної роботи та надання соціальних послуг, у тому числі соціального супроводу сімей/осіб, шляхом розвитку спеціалізованих закладів, установ та служб та залучення недержавних організацій, які надають соціальні послуги.
  5. Розроблення та організацію виконання комплексних програм та заходів щодо поліпшення становища соціально вразливих верств населення, сімей та громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах, та всебічне сприяння в отриманні ними соціальних виплат та послуг за місцем проживання, перебування.
  6. Забезпечення соціальної інтеграції інвалідів, сприяння створенню умов для безперешкодного доступу інвалідів до об’єктів соціальної інфраструктури.
  7. Здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України; проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи.
  8. Розроблення та організацію виконання комплексних програм та заходів щодо забезпечення рівних прав та можливостей чоловіків та жінок, протидії торгівлі людьми.

Про відділ з питань праці та зайнятості населення

Про відділ з питань персоніфікованого обліку осіб, які мають право на пільги

Про відділ державних соціальних допомог

Про відділ бухгалтерського обліку управління соціального захисту населення райдержадміністрації

Про відділ з питань соціально-побутового обслуговування інвалідів, ветеранів війни і праці та постраждалих внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС


Лист Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства про внесені зміни до чинного законодавства щодо призначення житлових субсидій

Зміни до порядку надання субсидій

Зміни до Порядку надання житлових субсидій від 18.08.17

Внесено зміни до порядку надання житлових субсидій


Соціальний захист ветеранів-афганців

В районі проживають 52 учасники бойових дій на території інших держав (Республіка Афганістан), з них 33 інваліди. Згідно Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» вони користуються пільгами на одержання житлово-комунальних послуг, тверде паливо, скраплений газ, за користування телефонним зв’язком, на пільговий проїзд та інші послуги.

Протягом 2015 року шість учасників бойових дій оздоровились в санаторіях області за кошти субвенції на суму 37,1 тис. грн., одного інваліда війни оздоровлено за кошти Мінпраці.

До Дня Перемоги всім ветеранам війни в Афганістані виплачено щорічну допомогу на загальну суму 88,5 тис. грн.

У 2015 році 18 учасникам бойових дій виплачено готівку вартості твердого палива на суму 24,6 тис. грн., 16 особам вказаної категорії громадян виплачено готівку на скраплений газ на суму 2,2 тис. грн.

Ще двом інвалідам війни проведено капітальний ремонт квартир на суму 89,9 тис. грн.

Усі застраховані громадяни вчасно та в повному обсязі отримають страхові виплати

Соціальне забезпечення військовослужбовців та інших учасників антитерористичної операції за підсумками 2015 року

До уваги одержувачів допомог одиноким матерям та тимчасової допомоги на дітей, батьки яких ухиляються від сплати аліментів

РОЗМІРИ ДЕРЖАВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ У 2016 РОЦІ

Cпоживати комунальні послуги економно – це вигідно

Про обов’язкову частку витрат на оплату послуг

Дещо про зміни в Порядку призначення та надання населенню субсидій

Прес-реліз до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року „Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України”№1181

План заходів щодо проведення в районі щорічної Всеукраїнської акції „16 днів проти насильства„ 

Про зміни в Порядку призначення та надання населенню субсидій 

Методичні рекомендації щодо застосування окремих норм постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2015 № 106 „Про удосконалення порядку надання житлових субсидій”

Інструкція про порядок заповнення бланку заяви про призначення житлової субсидії та декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії

Розяснення щодо заповнення бланку заяви та декларації

Інструкція про порядок заповнення бланків 

Про забезпечення соціального захисту населення в умовах підвищення цін і тарифів на комунальні послуги

Основні заходи Уряду щодо посилення соціальної підтримки населення при оплаті житлово-комунальних послуг

 Удосконалення програми житлових субсидій

         З 1 жовтня 2014 року змінився Порядок призначення житлових субсидій, який передбачає запровадження:

  • Нової соціальної норми житла (зменшено на одну иособу (з 21 м.кв. до 13,65 м.кв.) та збільшено на сім»ю (з 10,5 м.кв. до 35,22 м.кв);
  • Нових соціальних нормативів користування ЖКП (зменшено норму споживання природного газу, встановлено норму централізованого водопостачання, збільшено норму споживання електричної енергії);
  • Нового механізму розрахунку обов»язкового відсотка платежу (розраховуватиметься індивідуально для сім»ї, залежно від доходів).

       Впровадження соціальної норми житла та соціальних нормативів дозволить громадянам сплачувати за послуги відповідно до фактичних обсягів споживання кожного виду послуг, а державі, відповідно, забезпечувати соціальну підтримку на оплату реальних обсягів споживання цих послуг.

 Порядок звернення за житловою субсидією

        Субсидія призначається одному із членів домогосподарства, який зареєстрований у житловому приміщенні і на якого відкрито особовий рахунок на оплату житлово-комунальних послуг.

       Право на отримання житлових субсидій мають домогосподарства, у яких витрати на оплату житлово-комунальних  послуг виходячи із соціальної норми житла та соціальгих нормативів користування послугами перевищують розмір визначення обов»язкового платежу.

       З питання призначення житлової субсидії необхідно звернутися до управління соціального захисту населення за місцем реєстрації.

Основні заходи Уряду щодо посилення соціальної підтримки населення при оплаті житлово-комунальних послуг

 Урядом впроваджено нова програма соціальної підтримки найменш захищених верств населення при оплаті житлово-комунальних послуг – компенсація додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води у зв»язку з підвищенням цін і тарифів на послуги. Розмір компенсації розраховується як різниця між розміром плати за комунальні послуги у межах норм споживання після підвищення цін і тарифів на послуги та розміром відповідного платежу, який сім»я сплачувала до їх підвищення.

 Порядок отримання компенсації:

1.Заявник подає до управління соціального захисту населення за місцем проживання:

  • Заяву
  • Довідку про склад зареєстрованих у житловому приміщенні осіб
  • Довідки про доходи членів сім»ї
  • Згоду на обробку даних, що надані особою для отримання компенсації

2.Розрахунок розміру щомісячної компенсації здійснює управління соціального захисту і перераховує її на рахунок заявника на підприємстві, що надає соціальні послуги.

3.Інформація заявнику про призначення компенсації, її розмір та термін дії надається управлінням соціального захисту населення.

Нормативи споживання послуг

Послуга

Норма до 01.10.2014 Норма з 01.10.2014
НОРМА ЖИТЛА:
пільги 21 м2 на особу + 10,5 м2 на сім’ю не змінюється
субсидії 13,65 м2 на особу + 35,22 м2
на сім’ю
СПОЖИВАННЯ ПРИРОДНОГО ГАЗУ:
на опалення 11 м3 на 1 м2 площі

(в опалювальний період)7 м3 на 1 м2 площі * кориг. коеф.
(в опалювальний період)на газову плиту (приготування їжі)9,8 м3  на особу6 м3 на особуна газову плиту (приготування їжі і підігрів води)18,3 м3 на особу9 м3 на особуна газову плиту і водонагрівач23,6 м3 на особу18 м3 на особуВОДОПОСТАЧАННЯ: постачання холодної водивстановлюються

органами місцевого самоврядування

5,5 м3 на особу (м. Київ)2,4 м3 на особу (за наявності

централіз. постачання гарячої води),

4,0 м3 на особу (за відсутності централіз. постачання гарячої води)постачання гарячої водивстановлюються органами місцевого самоврядування

3,5 м3 на особу (м. Київ)1,6 м3 на особуСПОЖИВАННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ:на опалення28 кВт.год 1 м2 площі

(в опалювальний період)65 кВт.год на 1 м2 площі * кориг. коеф. (в опалювальний період)у будинках, обладнаних стаціонарними електроплитами100 кВт.год на сім’ю з однієї – двох осіб
+ 25 кВт.год на іншого члена сім’ї130 кВт. год на сім’ю з однієї особи + 30 кВт. год на іншого члена сім’ї (за наявності централізованого постачання гарячої води)
150 кВт. год на сім’ю з однієї особи + 30 кВт. год на іншого члена сім’ї (за відсутності централізованого постачання гарячої води)у будинках, не обладнаних стаціонарними електроплитами75 кВт.год на сім’ю з однієї -двох осіб
+ 15 кВт.год на іншого члена сім’ї90 кВт. год на сім’ю з однієї  особи + 30 кВт. год на іншого члена сім’ї (за наявності централізованого постачання гарячої води)

120 кВт. год на сім’ю з однієї особи + 30 кВт. год на іншого члена сім’ї (за відсутності централізованого постачання гарячої води та газового водонагрівача)освітлення житла

30 кВт.год на особу

 

Щодо пільг окремим категоріям громадян


Прес-реліз до Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення окремих положень соціальної політики” ( від 15.01.2015 року №120-VIII)


1421220905_1392906860_105150368БРОШУРА “На допомогу захисникам Батьківщини” 

До відома учасників АТО

Постанова КМУ від 4 березня 2015 р. № 105 “Про затвердження Порядку виплати компенсації підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період”

ДОРОЖНЯ КАРТА ЩОДО НАДАННЯ ДЕРЖАВНИХ СОЦІАЛЬНИХ ГАРАНТІЙ УЧАСНИКАМ БОЙОВИХ ДІЙ, ЯКІ БРАЛИ БЕЗПОСЕРЕДНЮ УЧАСТЬ В АНТИТЕРОРИСТИЧНІЙ ОПЕРАЦІЇ, ТА СІМ’ЯМ ЗАГИБЛИХ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ-УЧАСНИКІВ АТО

ДОРОЖНЯ КАРТА ЩОДО НАДАННЯ ДЕРЖАВНИХ СОЦІАЛЬНИХ ГАРАНТІЙ УЧАСНИКАМ БОЙОВИХ ДІЙ, ЯКІ БРАЛИ БЕЗПОСЕРЕДНЮ УЧАСТЬ В АНТИТЕРОРИСТИЧНІЙ ОПЕРАЦІЇ, ТА СІМ’ЯМ ЗАГИБЛИХ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ-УЧАСНИКІВ АТО

Управління соціального захисту населення Воловецької райдержадміністрації повідомляє

що з 1 жовтня 2014 р. затверджено постанови Кабінету Міністрів України № 509 “Про облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції та № 505 “Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг“.

 Вищевказаними постановами затверджено Порядок оформлення і видачі довідки про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції та установлено щомісячну адресну допомогу особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг та Порядок надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, що додається.

Установлено, що фінансування витрат, пов’язаних з наданням щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, здійснюється за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот та за рахунок коштів, що надходять до державного бюджету у вигляді благодійної або міжнародної допомоги.

Грошова допомога надається громадянам України, іноземцям та особам без громадянства, які постійно проживають на території України і переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, а також стоять на обліку в структурних підрозділах з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві держадміністрацій, структурних підрозділах з питань соціального захисту населення виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад (далі – уповноважені органи), з дня звернення за її призначенням та виплачується по місяць зняття з такого обліку включно, але не більше ніж шість місяців.

Грошова допомога особам, які переміщуються, призначається на сім’ю та виплачується одному з її членів за умови надання письмової згоди довільної форми про виплату грошової допомоги цій особі від інших членів сім’ї у таких розмірах:

для непрацездатних осіб (пенсіонери, інваліди, діти) – 884 гривні на одну особу (члена сім’ї);

для працездатних осіб – 442 гривні на одну особу (члена сім’ї).

Загальна сума допомоги на сім’ю розраховується як сума розмірів допомоги на кожного члена сім’ї та не може перевищувати 2 400 гривень.

Якщо у складі сім’ї, якій призначено грошову допомогу, відбулися зміни, розмір грошової допомоги перераховується з місяця, наступного за місяцем виникнення таких змін, за заявою уповноваженого представника сім’ї або інформацією компетентного органу.

Розмір отриманої грошової допомоги не враховується під час обчислення сукупного доходу сім’ї для всіх видів соціальної допомоги, що надаються відповідно до законодавства.

Розмір отриманої грошової допомоги не включається до розрахунку загального місячного (річного) оподатковуваного доходу відповідно до підпункту 165.1.1 пункту 165.1 статті 165 Податкового кодексу України.

Повідомляємо осіб, які перемістилися з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції і на даний час проживають у нашому районі, що для отримання грошової допомоги уповноважений представник сім’ї має звернутися до управління соціального захисту населення Воловецької райдержадміністрації за адресою смт. Воловець, вул.. Пушкіна 7, тел.. 24-5-58 з відповідною заявою та пред’явити паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу, та довідки всіх членів сім’ї про взяття на облік осіб, які переміщуються.


 

Біженці_001

Біженці_002

 


Протокол виробничої наради з питань обговорення  та прийняття рішень щодо виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2014 року № 623 « Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України  щодо функціональних обов’язків державного соціального інспектора»

 


 

«Тіньова заробітна плата – працівник без прав та гарантій»

 Відповідно до Конституції України людина, її життя та здоров’я, честь та гідність, недоторканість визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. Кожна людина має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя тією роботою, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.

На превеликий жаль, останнім часом все частіше доводиться зустрічатися з таким ганебним явищем, як використання найманої праці громадян без оформлення трудових відносин. При цьому найчастіше факти використання тіньової зайнятості зустрічаються під час проведення обстежень фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності. Розпорядженням голови Воловецької районної державної адміністрації утворено районну робочу групу з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення. До складу робочої групи входять представники райдержадміністрації, районного центру зайнятості, податкової інспекції, Пенсійного фонду, представники органів внутрішніх справ та інших служб. Протягом січня-грудня 2014 року було здійснено обстеження 113 суб»єктів підприємницької діяльності району з метою активізації роботи по легалізації робочих місць та виплати встановленої законодавством розміром заробітної плати. В результаті обстеження виявлено 66 «тіньових» робочих місць, з яких 62 легалізовано. За наслідками проведених обстежень складено відповідні довідки. Та це   ще далеко не всі наймані працівники, які  працюють не оформивши трудові відносини  в передбачений законодавством спосіб зі своїм роботодавцем.

 Основними причинами виникнення цієї проблеми є, перш за все, невміння громадян користуватися правами, закріпленими у Конституції України, недостатній рівень правової освіти, відсутність правосвідомості та поваги до Закону як у найманих працівників так і у роботодавців.

Негативні наслідки прихованого працевлаштування громадяни, як правило, відчувають на собі, звертаючись за оформленням пенсії. Це та категорія найманих працівників, які не переймались, у який спосіб вони отримують заробітну плату.

А ще незареєстровані наймані працівники пожинають наслідки «конвертизованої» зарплати у випадках серйозного захворювання, або ж вагітності та пологів. Немає жодних законодавчих підстав змусити, наприклад, підприємця виплачувати лікарняні, допомогу по вагітності та пологах, інші соціальні виплати. А якщо виробнича травма чи ще гірше -нещасний випадок на виробництві, претензій висувати офіційно нікому. Тож громадяни, отримавши позитивну відповідь працедавця щодо працевлаштування, не повинні радіти лише цьому, а їм необхідно, насамперед, потурбуватися про дотримання вимог трудового законодавства.

Працівник, отримуючи неофіційну заробітну плату, повністю беззахисний перед роботодавцем, адже домовленість про її розмір жодним чином не зафіксовано. Звернувшись за захистом своїх прав, наприклад, до суду, працівник не матиме жодних доказів підтвердження реального розміру свого заробітку.

Нелегалам не варто сподіватись на забезпечену старість. Якщо за найманого працівника сплачено страхові внески до Пенсійного фонду у розмірі, меншому, ніж мінімальний страховий внесок (тобто менше, ніж із мінімальної заробітної плати), страховий стаж буде рахуватися пропорційно. А про заробіток, який враховуватиметься для призначення пенсії, і мови немає. Він буде мізерним, а, отже, буде мізерним і коефіцієнт заробітку та розмір пенсії.

 Своєчасність виплати пенсій залежить від наповнення пенсійного бюджету. При цьому страхові внески складають третину від нарахованої заробітної плати. То про які надходження коштів можна говорити при зарплаті, менше мінімальної?!

Для матеріального забезпечення власної старості кожен з нас повинен вимагати від своїх роботодавців законного права на соціальний захист. І головне – це необхідно робити вчасно.

Використання найманої праці без оформлення трудових відносин містить у собі багато негативних явищ та жодного позитивного .Нажаль, неможливо коротко висвітлити всю глибину цією проблеми, однак, управління соціального захисту населення райдержадміністрації сподівається на те, що ця актуальна інформація допоможе нашим громадянам пролити світло на ризики, які несе в собі використання тіньової зайнятості, нагадає громадянам, що саме вони є найвищою цінністю держави.

 Р.S. До уваги приватних підприємців!

       У  2015 році вступили в дію норми  Кодексу законів про працю в Україні від28 грудня 2014 року №77( ст..265), які підвищують відповідальність роботодавця за незареєстрованого найманого працівника, невчасну виплату заробітної плати, недотримання мінімальної заробітної плати ,тощо.

     Так , за фактичний допуск до роботи без трудового договору (контракту), оформлення на неповний робочий день при праці повного дня, виплата «чорної» зарплати  карається штрафом у розмірі 30 мінімальних зарплат за кожного працівника – на даний час – це 36540 гривень.

    Порушення строків виплати – штраф – 3 мінімальні зарплати –3654 гривні.

    Недотримання розміру мінімальної заробітної плати – штраф – 10 мінімальних зарплат –12180 гривень.

 

Начальник відділу з питань праці

 та зайнятості населення УСЗН

І.Ківкович