Інформація, Оголошення

ЗАКАРПАТЦЯМ НАДАДУТЬ КОНСУЛЬТАЦІЇ З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ

У четвер, 27 лютого, діятиме телефонна «гаряча лінія», звернувшись на яку мешканці Закарпатської області зможуть отримати роз’яснення та консультації з питань захисту прав споживачів у разі їх порушення:

щодо проведення гарантійного ремонту мобільних телефонів, холодильників, пральних машин тощо;

на випадок, якщо порушені права при придбанні товарів неналежної якості, а саме взуттєвих виробів, текстильних виробів, верхнього одягу тощо;

на подальші дії покупця, який випадково розбив чи пошкодив товар у торговельній мережі;

стосовно дієвого та необхідного інструменту захисту прав споживачів при складанні Акту-претензії;

як отримати якісні та у повному обсязі житлово-комунальні послуги;

щодо гарантії при відключенні споживача від мережі електропостачання;

щодо укладення письмових договорів на надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій;

щодо встановлення лічильників газу, електроенергії, водопостачання. Відповідальність за своєчасне проведення періодичної повірки, обслуговування та ремонту (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки тощо.

Телефонувати на обласну «гарячу лінію» потрібно за єдиним безкоштовним номером 0 800 501 484. Дзвінки прийматимуться з 9:00 до 12:00.

Також громадяни можуть надсилати електронні звернення, перейшовши за посиланням http://claim.carpathia.gov.ua/login_ext

Прийом звернень громадян у телефонному режимі проведуть фахівці  Державної установи «Закарпатський обласний контактний центр» спільно з Управлінням захисту прав споживачів ГУ Держпродспоживслужби в Закарпатській області.

 «Гаряча лінія» діятиме у рамках виконання Плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року та з метою проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед населення.